Etykiety

piątek, 21 lutego 2014

Palette Salon Colors 10-2

Witam :D
Jak już wcześniej wspominałam mam dla Was zdjęcia z farbowania się. Było to farbą PALETTE SALON COLORS 10-2 Jasny popielaty blond.


Taka to farba była :D

Kolor odrostu: ciemny mysi blond
Długość: naturalny jasny blond
Aplikacja: aplikatorem zawartym w opakowaniu
Czas trzymania: 45 min.
Komfort farbowania: konsystencja okej, bardzo śmierdzi amoniakiem, trochę piecze
Włosy: dobrze rozjaśnione (odrosty za bardzo ciepłe moim zdaniem), lekko wysuszone (normalna reakcja)

Takim aplikatorem farbowałam. Dość dobrze się nim farbowało, tym bardziej, że robiłam to sama :D

Odrosty czubek głowy (grzywka): przed i po



Odrosty z tyłu głowy: przed i po



Długość od spodu: przed i po


Długość: przed i po


Wyszła ładnie, jednak odrosty są zbyt ciepłe (dla mnie jest to ważne), po za tym śmierdzi strasznie amoniakiem. Kolejnej szansy niedostanie chociaż gdyby brakło mojego ulubionego Garniera to bym ją wzięła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz