Etykiety

wtorek, 17 lutego 2015

Palette Intensive Color Creme a10

Dzień dobry ;*
Chciałam Wam pokazać po raz drugi tą farbę, ale tym razem na mojej mamie. Mama ma włosy jasny/średni brąz i od dłuższego czasu farbuje się na blond. Wychodzi najlepiej ze wszystkim blond fab. Widzicie mi ta farba nie podchodzi mimo, że mam jaśniejsze naturalne włosy, a moja mama ją uwielbia :D Żeby było wiadomo to ta farba:





Kolor odrostu: jasny/średni brąz
Długość: jasny/średni blond
Aplikacja: Miseczka i pędzelek
Czas trzymania: 40 min
Komfort farbowania: Może piec (oksy 12%) po chwili powinno przejść, kremowa konsystencja,
Włosy: Miękkie w dotyku, ładnie rozjaśnione


Efekty:
Przed/Po




Moja mama jest zadowolona i lubi ten kolor, który jej wychodzi.
Więc do ciemnych włosów polecamy chyba, że ktoś ma bardzo wrażliwą skóre głowy to nie bo może bardzo piec.
Do następnego ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz