Etykiety

czwartek, 12 marca 2015

Podkład Catrice Photofinish

Dzień dobry ;*
Dziś przedstawię Wam podkład Catrice PhotoFinish. Mam kolor najjaśniejszy czyli 010 Sand Beige, ale na okres zimowy jest trochę za ciemny. Ja mam cerę mieszaną i opinia będzie pod taki typ cer.


 Bardzo go lubię. Mój numer 1 jeśli chodzi o codzienny makijaż. Nie zapychał mnie i nie uczulił. Ma szklaną, wytrzymałą butelkę oraz bardzo wygodną pompkę. Ma średnie krycie, ładnie się trzyma, gdy się go przypudruje i jak nazwa mówi dobrze wychodzi na zdjęciach. Pięknie wygląda na twarzy i świetnie wyrównuje koloryt. Tu macie efekty:




Polecam! Nie wiem jak na innych cerach, ale na mojej jest pięknie.
Jeśli czegoś nie napisałam to piszcie w pytania w komentarzach. ;)
Do następnego ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz