Etykiety

wtorek, 23 września 2014

Kąpiel rozjaśniająca + Palette Deluxe 218 srebrzysty blond

Witam ;*
Dziś o obiecanej kąpieli rozjaśniającej oraz farbowaniem Palette Deluxe 218 srebrzysty blond. Odbyło się to 12 i 13 września. Na drugi dzień rano pofarbowałam włosy Palette. Użyłam rozjaśniacza Joanna Intensiv Blond do całych włosów(4-5 tonów).
 
Kolor odrostu: jasny blond (nie było dużej przerwy od farbowania odrostów)
Długość: jasny blond
Aplikacja: standardowa (pędzelek i miseczka)
Czas trzymania: 30 min.
Komfort farbowania: konsystencja kremowa, śmierdzi podczas farbowania (oksy 4,5%)
Włosy: dobrze rozjaśnione, żółtawe (ratowałam szamponem fioletowym), suche (dobra maska na pół godziny obowiązkowo)

O tej farbie mowa:





Kolor odrostu: b. jasny blond/ jasny blond
Długość: b. jasny blond
Aplikacja: standardowa (pędzelek i miseczka)
Czas trzymania: 30 min.
Komfort farbowania: konsystencja kremowa, śmierdzi podczas farbowania (oksy 9%)
Włosy: dobrze rozjaśnione, ochłodzone, wyszusone (wina tego co im zafundowałam)


Oto efekty:

 Odrosty na czubku głowy

 "Piękne" odrosty

 Długość

Czubek głowy

1. Przed całym włosowym zamieszaniem, gdzieś 2 tygodnie od farbowania Garnierem
2. Po kąpieli rozjaśniającej
3. Po farbowaniu Palette Deluxe

I jeszcze trochę zdjęć po wszystkim:



Koncówki

Teraz czeka mnie doprowadzanie włosów do porządku (mają mnie już dość) :D
Do następnego ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz